samedi 15 juin 2013

Te ho mpitsara :


-          Tokony olon-tsotra hoatrinay no atao mpitsara ao amin’ny CES ao
-          Hanao mpitsara!! , gaga ty namany , elà nge l’ty jamba e !
-          Jamba mitovy amina ihany lesy ireo mpikamban’ny CES ireo. Tsy mahita ny fahasahiranam-bahoaka

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire