Niresaka Bema sy ny akamany :
-
Elà ve manaraka invité du zoma ? nanontany
ny namany Bema
-
Hividy
CD ary lesy atao , vao mainka indray fa mandeha fotsiny amin’ny Télé. Toujours
présent Bema.
-
Inona
l’ty ny adihevitra tao tamin’ny zoma teo ?
-
Tena
tsy aiko. Ny ahy nge ny nono be an’i Onitiana no jereko e .
Aucun commentaire:
Enregistrer un commentaire