samedi 6 juillet 2013

INVITÉ DU ZOMA



Niresaka Bema sy ny akamany :
-          Elà ve manaraka invité du zoma ? nanontany ny namany Bema
-          Hividy CD ary lesy atao , vao mainka indray fa mandeha fotsiny amin’ny Télé. Toujours présent Bema.
-          Inona  l’ty ny adihevitra tao tamin’ny zoma teo ?
-          Tena tsy aiko. Ny ahy nge ny nono be an’i Onitiana no jereko e .

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire