dimanche 27 octobre 2013

Hala-bato



Nampikaramaina  Ledonto hangala-bato :

-          Fa ahoana l’ty ? Ngah tsy nangalarin’elà vato Hery no toa mbola mitarika Robinson.
-          Tena efa nangalariko mihintsy ka.
-          Koa maninona no vitsy kely ny vato azony ?
-          Zany izy hoe efa  nangalarina , dia io vitsy kely io sisa no tavela anaty urne.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire