lundi 25 novembre 2013

MOYENNE



Tsy nahazo moyenne ny naman’i Bema . Kely fotsiny no tsy nipasiny satria demi-point  no tsy ampy.

-          «  Inona l’ty Bema no atao ? » nanontany ty namany.
-          « Ho ento eny amin’ny CES lesy a. Tsy manome mantsy eny raha tsy point kely . »

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire