Tsy nahazo moyenne ny naman’i Bema . Kely fotsiny no tsy nipasiny satria
demi-point no tsy ampy.
-
«
Inona l’ty Bema no atao ? » nanontany ty namany.
-
« Ho
ento eny amin’ny CES lesy a. Tsy manome mantsy eny raha tsy point
kely . »
Aucun commentaire:
Enregistrer un commentaire